مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-19سياسي

از پایتختی قرآن کشور تا دعوت به شنیدن صدای مخالف! +فیلم


یکصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور همه اعضا برگزار شد و مصوبات مختلفی برای شهر شیراز در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در یکصدو سی و ششمین جلسه علنی شورای شهر شیراز، طرح های مختلفی در خصوص این کلان شهر مطرح و مصوب شد که از جمله این طرح ها می توان به ارائه پیشنهاد در خصوص تبدیل شیراز به پایتخت قرآنی کشور اشاره کرد.

این طرح که توسط کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای شهر مطرح شده اینگونه آمده است که شهرداری شیراز مکلف است نسبت به اجرای طرح شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) اقدام کند.

در این طرح هزینه تربیت حافظان اجزاء قرآن و هزینه تربیت حافظان کل قرآن کریم به صورت 70% از طرف شهرداری و 30 % به صورت شهریه از متقاضیان گرفته شود.

از جمله دیگر مصوبات شورای شهر شیراز می توان به طرح کمیسیون محرومیت زدایی اشاره کرد که بر اساس این طرح شهرداری شیراز مکلف است که قرارگاه مشترک محرومیت زدایی را در کلان شهر شیراز با حضور دستگاه های مرتبط ایجاد کند، این طرح نیز با حضور 12 عضو شورای شهر به تصویب رسید.

اعضای شورای شهر شیراز همچنین شهرداری را مکلف کردند که طی دو ماه آینده زمینه ارائه لایحه ای با موضوع دستورالعمل چگونگی ایمن سازی ترافیکی محدوده ساخت و سازها، عملیات عمرانی و اجرایی که موجب تغییر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پایتختی قرآن کشور تا دعوت به شنیدن صدای مخالف! +فیلم

از پایتختی قرآن کشور تا دعوت به شنیدن صدای مخالف! +فیلم