مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-10اجتماعي

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در اصفهان


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد قاطع این پلیس با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و جلوگیری از تردد آنها در معابر شهری خبر داد.

-  اصغر زارع، رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از آنجا که یکی از عوامل به وجود آمدن آلودگی هوا تردد خودروهای دودزا و دارای نقص فنی است به همین دلیل پلیس راهور طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی  را از امروز در تمامی معابر شهری اصفهان به اجرا گذاشته است.

وی افزود: در این طرح کارشنانسان پلیس راهور با استفاده از دست افزارهای هوشمند خود میزان آلاینده بودن خودروها را تشخیص داده و در صورت وجود نقص فنی در آنها علاوه بر اعمال قانون  پلاک آنها فک شده و پس از  نصب پلاک تعمیری موظف می شوند ظرف 48 ساعت به یکی از تعمیرگاه های مجاز مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام و سپس به پلیس راهور مراجعه و پلاک خودروی خود را دریافت کنند.

زارع بیان کرد: همچنین خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند هم توسط کارشناسان پلیس راهور و هم به وسیله دوربین های هوشمند سطح شهر مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: مبلغ جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی نیز برای هر بار تردد در شهر 50 هزار تومان است به گونه ای که اگر یک خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در اصفهان

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در اصفهان