مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-06دانش

استحکام خانواده لازمه پیشرفت و توسعه جامعه است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: استحکام خانواده لازمه پیشرفت و توسعه جامعه است و به عنوان بنیان اصلی تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: استحکام خانواده لازمه پیشرفت و توسعه جامعه است و به عنوان بنیان اصلی تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارد.

محمدرضا معظمی امروز 15 آبان ماه در نخستین کمیته تعامل دانشگاه و خانواده که در سالن جلسات ساختمان اداری برگزار شد، ضمن تأکید بر نقش خانواده به عنوان بنیان اصلی تعلیم و تربیت، اظهار کرد: استحکام خانواده لازمه پیشرفت و توسعه جامعه است.

وی با بیان اینکه قبل از سپردن کارها به اشخاص باید اعتقاد قلبی نسبت به امور محوله در اشخاص وجود داشته باشد، افزود: مشکلات اجرایی نیز در مسیر ایده های مؤثر و کارآمد باید شناسایی و مرتفع شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تصریح کرد: تاکنون تعامل و ارتباط دوسویه بین دانشگاه و خانواده ضعیف بوده و در این مسیر کم کاری صورت گرفته است و از این پس، این ارتباط باید به جد پیگیری شود و از این پتانسیل بالا به بهترین نحو و با همفکری اعضا استفاده شود.

معظمی، هدف از این تعامل را مشارکت خانواده ها در رفع مشکلات احتمالی دانشگاه برشمرد و اضافه کرد: ارتباط دوسویه موجب افزایش خدمات دانشگاه و رفع انتظارات خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحکام خانواده لازمه پیشرفت و توسعه جامعه است

استحکام خانواده لازمه پیشرفت و توسعه جامعه است