مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-30بين الملل

چین: واشنگتن و پکن باید درک عینی از طرح های راهبردی داشته باشند


وزارت خارجه چین امروز (دوشنبه) اعلام کرد، چین و ایالات متحده باید درک عینی از برنامه های استراتژیک یکدیگر داشته و دیدگاه صحیحی نسبت به عوامل رقابتی در مبادلات آتی داشته باشند.

- وزارت خارجه چین امروز (دوشنبه) اعلام کرد، چین و ایالات متحده باید درک عینی از برنامه های استراتژیک یکدیگر داشته و دیدگاه صحیحی نسبت به عوامل رقابتی در مبادلات آتی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک کنفرانس مطبوعاتی به اظهارات اخیر وانگ یی وزیر امور خارجه چین اشاره کرد که گفته بود مسیر دیدار میان روسای جمهوری چین و آمریکا هموار نیست.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، این سخنگو گفت: وانگ یی خاطر نشان کرد که نگاه کردن به مسیر پر پیچ و خم روابط چین و ایالات متحده از ابتدای سال جاری میلادی، تجربه با ارزشی است و باید درس هایی از آن آموخت.

وی با تاکید بر این گفت وگوها افزود: مهم ترین نکته رعایت اجماع سران دو کشور، تثبیت روابط دوجانبه چین و آمریکا و حفظ کانال های ارتباطی باز است.

وانگ ونبین در پایان گفت: چین و ایالات متحده همچنین توافق کرده اند که در روزهای آینده در مورد امور دریایی و همچنین کنترل تسلیحات و عدم اشاعه رایزنی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: واشنگتن و پکن باید درک عینی از طرح های راهبردی داشته باشند

چین: واشنگتن و پکن باید درک عینی از طرح های راهبردی داشته باشند