مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-27اقتصادي

دولت با دلالان ارزی و مخلان اقتصادی کشور برخورد کند


امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر امکان مدیریت عوامل تورم زا در کشور از دولت سیزدهم خواست تا با دلالان ارزی و مخلان اقتصادی کشور برخورد کند.

- ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر امکان مدیریت عوامل تورم زا در کشور از دولت سیزدهم خواست تا با دلالان ارزی و مخلان اقتصادی کشور برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی امروز، 5 آبان در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن قدردانی از زحمات دولت سیزدهم در رفع مشکلات کشور، گفت: مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر شعار سال ها را موضوعات اقتصادی قرار دادند و سال 1402 از سوی ایشان به نام مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه مهار تورم یک فرآیند زمان بر است، تاکید کرد: بعضی از عوامل تورم زا در کشور همانند نوسانات نرخ ارز که آرامش مردم را مختل کرده، قابل مدیریت است.

نوسانات ارز توسط دلال و صرافی ها افزایش پیدا می کند که اثرات آن مخصوصا در افزایش اجاره بها مسکن و.

محسوس است.

وی با اشاره به دستگیری برخی از مخلان ارزی در شهر شیراز طی چند روز گذشته، از دولت خواست تا با دلالان ارزی و مخلان اقتصادی کشور مخصوصاً در تهران برخورد کند و صرافی ها و شبکه های اینترنتی موثر در نرخ ارز را مورد مدیریت و بررسی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با دلالان ارزی و مخلان اقتصادی کشور برخورد کند

دولت با دلالان ارزی و مخلان اقتصادی کشور برخورد کند