مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-19پزشكي

شرایط پزشکان داوطلب برای خدمت به زائران حج 1403 اعلام شد


مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر برای اعزام پزشکان داوطلب خدمت به زائران حج 1403 فراخوان داد که در این فراخوان شرایط پذیرش آنها آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در آستانه ثبت نام حج تمتع 1403، مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر به منظور انجام معاینات پیش از حج و عملیات حج آینده از میان متقاضیان خدمات بهداشتی و درمانی (زن و مرد) به زائران ضیوف الرحمن در رشته های پزشکی همچون متخصص داخلی، طب اورژانس، عفونی و پزشک عمومی فراخوان داد.

پزشکان داوطلب برای انجام معاینات قبل از حج تمتع باید شرایط پیش بینی شده از سوی مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر را دارا باشند.

بر همین اساس، داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد و التزام به قانون اساسی، التزام به دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه، برخورداری از حسن شهرت، اخلاق حسنه، خوش رفتاری، امانت داری و سعه صدر، نداشتن سوء پیشینه کیفری به تشخیص مراجع ذی صلاح، عدم اشتهار به فساد اخلاقی، عدم وابستگی به گروهک ها، جریان های ضدانقلاب و فرقه ها و نحله های انحرافی و برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و نداشتن هیچ گونه معلولیت موثر در ارائه خدمات پزشکی از جمله این شرایط هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پزشکان داوطلب برای خدمت به زائران حج 1403 اعلام شد

شرایط پزشکان داوطلب برای خدمت به زائران حج 1403 اعلام شد