مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-19اقتصادي

ملزومات ایجاد بانک توسعه ای تخصصی برای حمایت از دانش بنیان ها


وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده برای ایجاد یک بانک تخصصی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: برای تحقق این هدف، - وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده برای ایجاد یک بانک تخصصی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: برای تحقق این هدف، باید دو موضوع ایجاد بانک تخصصی و همچنین تقویت صندوق نوآوری و شکوفایی را به موازات یکدیگر، پیش برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در نشست مشترک با روح الله دهقانی فیروز آبادی - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور - درباره تأمین مالی شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: اگر تصمیم خوبی درباره راهکارهای تأمین مالی شرکت های دانش بنیان اتخاد کرده و به یک ابتکار نهادی، راهبردی و ماندگار در این حوزه برسیم، همه از زیست بوم ایجاد شده، بهره مند خواهند شد.

خاندوزی با اشاره به پیشنهادهای مطرح شده در این نشست، گفت: باید دو موضوع ایجاد بانک تخصصی و همچنین تقویت صندوق نوآوری و شکوفایی را به موازات یکدیگر، پیش برد.

وی اظهار کرد: اگر می توانستیم چهار یا پنج میلیارد دلار منبع مالی جدید را به صندوق تزریق کنیم، کار ویژه و خوبی شکل می گرفت که برای گروه هایی از شرکت های دانش بنیان مفید واقع می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملزومات ایجاد بانک توسعه ای تخصصی برای حمایت از دانش بنیان ها

ملزومات ایجاد بانک توسعه ای تخصصی برای حمایت از دانش بنیان ها