مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 23:502023-10-24ورزشي

بخشی از مشکلات هیأت های ورزشی در کمیته اقتصادی ورزش استان قم رفع شده است


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: بخشی از مشکلات مالی هیأت های ورزشی استان در چند ماه اخیر در کمیته اقتصادی ویژه ورزش استان رفع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس شیرمحمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در جلسه شورای  تربیت بدنی و ورزش استان قم که عصر امروز در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اوایل سال جاری بنا به دستور استاندار وقت مقرر شد کمیته اقتصادی ویژه ورزش استان تشکیل شود.

وی افزود: بعد از ایجاد این کمیته هیات های ورزشی طرح ها و برنامه های خود را به این کمیته آورده و پس از بررسی ها و نظرات کارشناسی اعتباراتی در راستای اجرای آن ها به حساب هیات های ورزشی واریز شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: برای نظارت بهتر بر اعتبارات تخصیص داده شده مبالغ را به حساب شخصی واریز نکردیم بلکه به حساب هیات واریز شد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: در این کمیته ارتباط بین صنعت و ورزش افزایش داده شده و همه اعتباراتی که تا به امروز اختصاص داده شده از کمک خیرین ورزش، واحدهای صنعتی و تولیدی جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه حضور صنعت در ورزش می تواند باعث گسترش ابعاد مختلف این حوزه شود، گفت: سال گذشته تیم فوتسال لیگ برتری فردوس قم با مشکلات مالی بسیاری مواجه شده و مالک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات هیأت های ورزشی در کمیته اقتصادی ورزش استان قم رفع شده است

بخشی از مشکلات هیأت های ورزشی در کمیته اقتصادی ورزش استان قم رفع شده است