مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-20پزشكي

پرستار بیکار در آذربایجان شرقی نداریم!/ 33 درصد نیروهای بیمارستانی شرکتی هستند


مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه نزدیک به 33 درصد نیروهای بیمارستانی نیروهای طرحی و شرکتی است، گفت: فکر نکنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف اشرفی، مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز امروز در نشست خبری خود به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: در هفته پرستار قرار داریم، 28 آبان ماه سالروز ولادت حضرت زینب(س) است و این روز مزین به نام پرستار شده است و با استفاده از فضایل اخلاقی این بانوی بزرگ بتوانیم رفتارهایی چون ایثار، بردباری، صبر، شجاعت و مدیریت بحران داشته باشیم.

  وی با بیان اینکه به جز شهرستان مراغه و سراب مابقی شهرستان ها زیرمجموعه دانشگاه تبریز هستند، گفت: 43 مرکز بیمارستانی در استان داریم که 28 مورد بیمارستان دولتی و مابقی تامین اجتماعی، نظامی و بخش خصوصی هستند.

  رییس اداره پرستاری علوم پزشکی تبریز ادامه داد: به غیر از بخش های بیمارستانی، 200 نفر از پرستاران در مراکز بهداشتی درمانی نیز حاضر هستند.

  فعالیت 11 هزار پرستار در آذربایجان شرقی وی گفت: در استان بیش از 11 هزار نفر گروه پرستاری که شامل پرستار، اتاق عمل، بیهوشی و .

هستند و با کل مجموعه پرستاران اعم از پیشکسوتان و غیره  جمعیت 14 هزار نفری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستار بیکار در آذربایجان شرقی نداریم!/ 33 درصد نیروهای بیمارستانی شرکتی هستند

پرستار بیکار در آذربایجان شرقی نداریم!/ 33 درصد نیروهای بیمارستانی شرکتی هستند