مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-30اجتماعي

زنگ آب در مدارس ری به صدا درآمد


آیین نواختن «زنگ آب» با هدف فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب توسط دانش آموزان در مدارس شهرستان ری به صدا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین نواختن زنگ آب با هدف فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب و افزایش آگاهی در خصوص چگونگی مصرف آب توسط دانش آموزان صبح امروز در مدارس شهرستان ری همزمان با سراسر استان تهران به صدا درآمد.

این مراسم با حضور حسن حقیقی مدیر عامل آبفای منطقه 6 تهران، علی اصفهانی رییس آموزش و پرورش کهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک و سایر مسؤولان به صورت نمادین در مدرسه ابتدایی پسرانه سلیمی جهرمی در شورآباد کهریزک برگزار شد.

  حسن حقیقی مدیر عامل آبفای منطقه 6 تهران در این مراسم با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم اظهار کرد: تاثیرگذارترین قشر برای فرهنگ سازی سنین دبستان است لذا در استمرار حرکت های قبلی، برنامه نواختن زنگ آب در مدارس به اجرا درمی آید.

وی گفت: با توجه شرایط اقلیمی کشورمان که در منطقه خشک و نیمه خشک جهان قرار داریم، اگر در مدیریت مصرف و فرهنگی سازی مصرف کار نکنیم در آینده نه چندان دور با بحران جدی آب روبرو خواهیم شد.

مدیر عامل آبفای منطقه 6 تهران افزود: در 3 سال گذشته کمترین بارندگی ها را داشتیم و در حال حاضر شرایط منابع آبی مناسبی نداریم لذا باید با کم آبی سازگاری پیدا کنیم و نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آب در مدارس ری به صدا درآمد

زنگ آب در مدارس ری به صدا درآمد