مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-30اقتصادي

تحقق 61 درصدی تعهد اشتغال در آذربایجان غربی طی سال جاری


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تعهد اشتغال آذربایجان غربی امسال، 42 هزار و 59 فرصت شغلی است که بنا به تقسیم شهرستانی و بین دستگاهی، - ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تعهد اشتغال آذربایجان غربی امسال، 42 هزار و 59 فرصت شغلی است که بنا به تقسیم شهرستانی و بین دستگاهی، تا پایان سال باید محقق شود.

علی دهقانی در گفت و گو با ایسنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون، اطلاعات 25 هزار و 800 نفر شاغل جدید از سوی دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده که معادل 61 درصد کل تعهد اشتغال استان در سال 1402 است.

وی ادامه داد: بر اساس درصد پیشرفت ثبت آمار اشتغال، شهرستان های ارومیه،بوکان، نقده، پیرانشهر، مهاباد، اشنویه، شاهین دژ و میاندوآب تا کنون بیش از 60 درصد از سهمیه اختصاصی خود را در استان در سامانه رصد ثبت کرده اند.

دهقانی اظهار کرد: تعهد اشتغال استان طی سال گذشته، 51 هزار و 310 نفر بود که با تحقق 110 درصدی، زمینه اشتغال 56 هزار و 666 نفر در استان فراهم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ضمن اشاره به پایش و بازدید میدانی از اشتغال های ثبت شده در سامانه رصد گفت: تمامی اشتغال های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال جهت راستی آزمایی مورد بازدید میدانی مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 61 درصدی تعهد اشتغال در آذربایجان غربی طی سال جاری

تحقق 61 درصدی تعهد اشتغال در آذربایجان غربی طی سال جاری