مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-05اجتماعي

میراث ارزشمند کمال الملک برای دانش آموزان پسر


شاید زمانی که این ساختمان زیبا را در جبران یک کم لطفی، به کمال الملک می بخشیدند، تصور نمی کردند بعد از دهه های متمادی همچنان صدای خنده نوجوانان در آن بپیچد.

- شاید زمانی که این ساختمان زیبا را در جبران یک کم لطفی، به کمال الملک می بخشیدند، تصور نمی کردند بعد از دهه های متمادی همچنان صدای خنده نوجوانان در آن بپیچد.

هنرستان هنرهای زیبای پسران در یکی از خیابان های قدیمی تهران، روزهای پر فروغی را گذارنده و بسیاری نام آوران هنر سرزمین مان را در خود پرورده است.

آنچه پیش رو دارید، گزارش ایسنا درباره دیروز و امروز این هنرستان است که به انگیزه روز دانش آموز منتشر می شود.

هرچند هوا هنوز رنگ و بوی چندانی از پاییز ندارد، نرمه باد ملایمی که می وزد، برای دانش آموزانی که در حیاط مدرسه در کار اجرای یک پرفورمنس هستند، لذت بخش است.

حیاطی قدیمی با درختانی ستبر، مکان اجرای این پرفورمنس نمایشی است؛ جایی که بعضی روزها با رنگ و بوم هنرجویان نقاشی، زیبایی دوچندانی پیدا می کند.

داخل ساختمان هم پر از تابلوهای رنگارنگ است که دانش آموزان دهه های پیش که حالا جزو هنرمندان شاخص کشور به شمار می آیند، به یادگار گذاشته اند.

به گفته ابراهیم گله دارزاده که تابستان سال گذشته به عنوان سرپرست این هنرستان انتخاب شده است، بنای هنرستان هنرهای زیبا متعلق به دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث ارزشمند کمال الملک برای دانش آموزان پسر

میراث ارزشمند کمال الملک برای دانش آموزان پسر