مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21اقتصادي

جذب 600 میلیارد اعتبارات وزارت نفت در توسعه راه های استان بوشهر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته 600 میلیارد ریال برای بهسازی، تعریض و ایمن سازی محورهای روستایی استان از سوی وزارت نفت تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به ضرورت ایفای مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در راه‎های استان بوشهر، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد ناوگان وابسته به صنایع نفت و گاز جنوب در سراسر محورهای استان، سالها است پیگیری مستمری برای جذب اعتباراتی از این وزارتخانه جهت ارتقای راههای استان صورت می‎ گیرد که خوشبختانه در دولت سیزدهم با همراهی استاندار و نمایندگان بوشهر در مجلس محقق شد.

وی از مشارکت شرکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در 21 پروژه راه استان با اولویت پروژه ‎های روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه ها بیش از 600 میلیارد ریال برآورد شده که انتظار می رود با تکمیل آنها طی امسال و سال آینده، شاهد ارتقای ایمنی جاده ای استان باشیم.

اخترشناس درباره شاخص ‎ترین پروژه‎ هایی که مشارکت وزارت نفت برای آنها جذب شده، بیان کرد: بازگشایی محور ریز به دژگاه به عنوان مسیر جدید جنوب بوشهر به استان فارس با اعتبار 21 میلیارد تومان، احداث آبنمای کاکی به شیخیان با اعتبار 15 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 600 میلیارد اعتبارات وزارت نفت در توسعه راه های استان بوشهر

جذب 600 میلیارد اعتبارات وزارت نفت در توسعه راه های استان بوشهر