مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:562023-10-31بين الملل

باقری: در صورت گسترش جنگ، چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند


نمی شود گفت اگر جنگ گسترش پیدا کند، بازنده اصلی رژیم صهیونیستی است، به نظر من از این رژیم چیزی باقی نمی ماند که بگوییم بازنده است یا برنده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه شب گذشته در برنامه ای تلویزیونی در شبکه افق به تشریح اقدامات دستگاه دیپلماسی در خصوص توقف جنایات صهیونیست ها در غزه پرداخت و وضعیت کنونی این رژیم را تببین کرد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی که توسط حماس و پس از آن با همراهی سایر گروه های مقاومت فلسطین رخ داد و تلفات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، عنوان کرد: اتفاق 15 مهر و عملیات طوفان الاقصی به تعبیر مقام معظم رهبری یک زلزله غیرقابل ترمیم در سامانه نظامی و امنیتی این رژیم وارد کرد.

باقری طوفان الاقصی را زلزله ای در سامانه فکری راهبردی جهان غرب به رهبری آمریکا و یکجانبه گرایی دیکتاتورمابانه آمریکا و اسراییل خواند.

* جزییات دیدار با ابومرزوق علی باقری که در هفته گذشته سفری به مسکو داشت و در حاشیه این سفر ضمن دیدار با سه تن از معاونان وزارت خارجه روسیه با موسی ابومرزوق از مقامات ارشد حماس نیز دیدار و گفت وگو کرد، درباره این دیدار و مطالب مطرح شده در آن بیان کرد: این جلسه تا پاسی از شب ادامه داشت و بحث های بسیار خوبی بین دو طرف رد و بدل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: در صورت گسترش جنگ، چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند

باقری: در صورت گسترش جنگ، چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی ماند