مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-29ورزشي

آمادگی زنجان برای برگزاری اردوهای تیم ملی


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از آمادگی ورزش استان برای همراهی با برنامه های فدارسیون ها در برگزاری اردوهای تیم ملی خبر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غفار امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان عصر امروز در مجمع عمومی و سالانه هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان به اعزام 15 زنجانی به مسابقات آسیایی با ترکیب 12 ورزشکار و دو مربی و یک داور اشاره و اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی از این مسابقات 6 مدال کسب کردند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان با 11 ورزشکار، داور و مربی در مسابقات پاراآسیایی حضور یافته بود، افزود: نتیجه این اعزام کسب دو مدال برنز بود.

وی به تلاش مسؤولان ورزش برای ارتقای جایگاه ورزش استان افزود: این مهم با همراهی هیأت های ورزشی و دیگر نهادهای حامی میسر خواهد شد.

امانی با تاکید بر آمادگی ورزش زنجان برای همراهی با فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا افزود: زنجان آمادگی پذیرایی از اردوهای تیم های ملی و دیگر برنامه ها را دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، هیأت بیماران خاص زنجان را از هیأت های نمونه دانست و ادامه داد: معتقد هستم فعالان در هیأت های ورزشی باید دغدغه مند باشند، کما اینکه این مهم در هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی زنجان برای برگزاری اردوهای تیم ملی

آمادگی زنجان برای برگزاری اردوهای تیم ملی