مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-18اقتصادي

حاجی بابایی: با تقویت تسهیلات تبصره 18 مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی حل شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید در استان نیازمند تسهیلات و نقدینگی است گفت: امیدوارم با تقویت تسهیلات تبصره 18 و سایر تسهیلات بخشی از مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی حل شود تا میزان تولید افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مدیران اقتصادی و صنعتی استان همدان همراه با نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته کارآفرینی با حضور در شهرک صنعتی بوعلی از چهار واحد تولیدی، ماشین زراعت همدان، سنگ شیرپارس، شیرین لبن آبیدر الوند و مخازن استیل غرب بازدید کردند و فرآیند تولید در این واحدها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید میدانی واحدهای کارآفرین و ایده پرداز صنعتی که خط تولید فعال و اشتغالزایی چشمگیر دارند در اولویت قرار گرفتند همچنین افزایش ظرفیت این واحدهای تولیدی با تدابیر صورت گرفته در دستور پیگیری قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار کرد: در راستای رشد تولید کمک به واحدهای تولیدی فعال و کارآفرین همچون واحدهای نیمه فعال و راکد باید در دستور کار باشد به طوری که در مجلس قوانین کارآمد تصویب و در دولت به خوبی اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: با تقویت تسهیلات تبصره 18 مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی حل شود

حاجی بابایی: با تقویت تسهیلات تبصره 18 مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی حل شود