مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-10اقتصادي

12 هزار زنجانی متقاضی نهضت ملی مسکن در انتظار تخصیص زمین


مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان، بر لزوم تقویت تعامل و همکاری شرکت آب وفاضلاب استان با اداره کل راه وشهرسازی درخصوص تامین زیرساخت های محدوده اراضی لیل آباد تاکید کرد و گفت: - ایسنا/زنجان مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان، بر لزوم تقویت تعامل و همکاری شرکت آب وفاضلاب استان با اداره کل راه وشهرسازی درخصوص تامین زیرساخت های محدوده اراضی لیل آباد تاکید کرد و گفت: 12 هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که تایید نهایی شده اند، منتظر تخصیص زمین هستند.

اصغر اسماعیلی شامگاه روز گذشته (18 آبان ماه) در جلسه بررسی مشکلات زیرساختی اراضی لیل آباد، با بیان اینکه اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان پروژه عظیم نهضت ملی مسکن را اجرا می کند، گفت: خوشبختانه ساخت 19 هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه باید برای بیش از 12 هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که تایید نهایی شده اند زمین تخصیص داده شود، ابراز کرد: در همین راستا اراضی 1000 هکتاری لیل آباد برای این مهم پیش بینی شده است ولی باید زیرساخت ها در این محدوده تامین شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان، بر لزوم تقویت تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اداره کل راه وشهرسازی در خصوص تامین زیرساختهای محدوده اراضی لیل آباد تاکید کرد و افزود: نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار زنجانی متقاضی نهضت ملی مسکن در انتظار تخصیص زمین

12 هزار زنجانی متقاضی نهضت ملی مسکن در انتظار تخصیص زمین