مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-11اقتصادي

بخاری گازسوز فرسوده در مدارس چهارمحال و بختیاری وجود ندارد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خوشبختانه در مدارس چهارمحال و بختیاری بخاری گاز سوز بسیار اندک است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خوشبختانه در مدارس چهارمحال و بختیاری بخاری گاز سوز بسیار اندک است، گفت: بخاری گاز سوز فرسوده در مدارس استان وجود ندارد و مدارسی که به اجبار از بخاری گازسوز استفاده می کنند از بخاری های استاندارد هستند.

ایرج کریمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در تمام مناطق استان سیستم استانداردسازی مدارس درحال انجام است و در سال جاری حدود 200 کلاس درس شروع به استانداردسازی شده و تقریباً رو به اتمام هستند.

کریمی با اشاره به اینکه خوشبختانه در مدارس چهارمحال و بختیاری بخاری گاز سوز بسیار اندک است، عنوان کرد: بخاری گاز سوز فرسوده در مدارس استان وجود ندارد و مدارسی که به اجبار از بخاری گازسوز استفاده می کنند از بخاری های استاندارد هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بیان کرد: امیدواریم با اختصاص حدود 100 میلیارد تومان اعتبار، تمامی مدارس استان را به طور کامل به روزرسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاری گازسوز فرسوده در مدارس چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

بخاری گازسوز فرسوده در مدارس چهارمحال و بختیاری وجود ندارد