مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-24اقتصادي

مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد


رییس سازمان امور مالیاتی در توییتی با اشاره به هدف این سازمان برای تکریم مودیان مالیاتی و رسیدن به عدالت مالیاتی گفته است: «الوعده وفا، مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید محمد هادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی در توییتی با اشاره به هدف این سازمان برای تکریم مودیان مالیاتی و رسیدن به عدالت مالیاتی گفته است: الوعده وفا، مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد.

همانطور که در خرداد ماه وعده داده بودیم مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده 100 قانون مالیات های متسقیم حدود 4 میلیون نفر از اصناف و مشاغل با عدد صفر قطعی و نهایی شد.

وی با بیان اینکه این دستاورد بزرگ نظام مالیاتی در راستای تکریم بیش از پیش مودیان و اعتماد به خوداظهاری آنان و در سایه مالیات ستانی عادلانه رقم خورده است، اظهار داشت: وصول درآمد های مالیاتی با تکیه بر اطلاعات شفاف، دقیق و بدون فشار بر مؤدیان کنونی و از طریق شناسایی مؤدیان جدید، تمرکز بر پایه های جدید مالیاتی و مقابله بیش از پیش با فرار مالیاتی با تکیه بر هوشمندسازی نظام مالیاتی صورت می گیرد.

بر این اساس رشد درآمد های مالیاتی در سال های اخیر بدون وارد آمدن فشار به بخش مشاغل صورت گرفته است به طوری که در سال جاری بیش از 50 درصد از مشاغل، مالیات صفر و حدود 40 درصد نیز مالیات زیر بیست میلیون تومان پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد

مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شد