مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 07:152023-10-24اقتصادي

حضور دامغانی ها در دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از حضور یک شرکت فعال صنایع دستی دامغان در دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مجتبی اکبرپور، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان بیان کرد: دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران هم زمان با دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری در قالب 220 غرفه صنایع دستی با حضور تمام استان های کشور برگزار شد.

وی گفت: با حمایت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان، شرکت گوهرتراشان پارسیان دامغان در دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهر تبریز حضور یافت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان افزود: شرکت گوهرتراشان پارسیان دامغان، نخستین شرکت تخصصی گوهرتراشی در استان سمنان است که حضور آن در دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران در تبریز دستاوردهای متعددی ازجمله معرفی استان سمنان به عنوان استانی توانمند و با ظرفیت های بالا در حوزه صنایع دستی را به همراه داشت.

اکبرپور گفت: این شرکت تنها مجری برگزاری دوره های تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در دبیرستان های استان سمنان است و با تلاش جمعی از جوانان و حمایت مسؤولان شهرستان در مردادماه 1394 در شهرستان دامغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دامغانی ها در دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران

حضور دامغانی ها در دهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران