مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-05سياسي

تکلیف مجلس به دولت برای تدوین برنامه نوسازی و بازسازی صنایع دارویی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارتخانه های مرتبط را مکلف کردند تا نسبت به نوسازی و بازسازی صنایع دارویی، فرآورده های سلامت و تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام کنند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارتخانه های مرتبط را مکلف کردند تا نسبت به نوسازی و بازسازی صنایع دارویی، فرآورده های سلامت و تجهیزات و ملزومات پزشکی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، ماده الحاقی 14 به کل لایحه را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

براساس این مصوبه، دولت مکلف است حداکثر شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون نسبت به تدوین برنامه نوسازی و بازسازی صنایع دارو، فرآورده های سلامت، تجهیزات و ملزومات پزشکی و واکسن که توسط وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف افزایش بازدهی و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و رقابت پذیر آن و نیز تقویت توان تولید داخل و صادرات کشور و خوداتکایی 90 درصدی و افزایش سهم از بازار منطقه و تامین تسهیلات مورد نیاز انجام می گیرد، اقدام قانونی به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف مجلس به دولت برای تدوین برنامه نوسازی و بازسازی صنایع دارویی

تکلیف مجلس به دولت برای تدوین برنامه نوسازی و بازسازی صنایع دارویی