مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-10حوادث

راز کلبه وحشت جنگل های شمال چیست؟


در دل جنگل های شمال و نزدیک بندر انزلی کلبه ای مخوف وجود دارد که هرگز از آن زنده بیرون نمی آیید! محلی ها نام آن را کلبه وحشت گذاشته اند و داستان ها و روایت های هولناک زیادی درباره اش می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، کلبه وحشت در 35 کیلومتری غرب صومعه سرا، بین جاده پونل به خلخال قرار دارد و قدمتش به 200 سال پیش می رسد.

درباره این کلبه شایعات بسیاری نقل زبان هاست که یکی از مشهورترین آن به سال 1365 برمی گردد؛ زمانی که 4 پسر جوان ماجراجو تصمیم گرفتند یک شب را در کلبه بگذرانند.

محلی ها تلاش کردند آنها را منصرف کنند اما آنها تصمیم گرفتند با ماندن در کلبه برای همیشه به شایعات پایان دهند.

نقل است که شب هنگام، 2 نفر از این 4 پسر به دلایلی نامعلوم از کلبه وحشت انزلی فرار کردند؛ اما سرنوشت 2 نفر جوانی که در کلبه مانده اند تلخ تر است.

یکی همان شب بر اثر سکته قلبی فوت و دیگری دچار جنون شده است.

به گفته آنها پس از این ماجرا برای ماه ها در خانه وحشت انزلی پلمب شد و دیگر هیچ فردی جرأت رفتن به آنجا و بازدید از این کلبه شوم را نداشت.

موجودات فرازمینییکی از دلایل شهرت کلبه وحشت داستانی بوده که از گذشته در بین مردم دهان به دهان چرخیده؛ طبق این داستان هر کس بتواند تنها یک شب را در این کلبه سپری کند و زنده بماند، ثروتمند و پولدار خواهد شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز کلبه وحشت جنگل های شمال چیست؟

راز کلبه وحشت جنگل های شمال چیست؟