مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-09سياسي

آخرین جلسه دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در سوئد


آخرین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری روز چهارشنبه برگزار شد که در آن وکلای مدافع شهروند ایرانی بازداشت شده مواردی را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، هانا لارسون، وکیل حمید نوری در ابتدای جلسه ترتیب دفاعیاتی را که برای این جلسه آماده شده بود را شرح داد؛ تحقیقات امید فرهند ، پلیس ایرانی تبار سوئد در پرونده، نقش حمید نوری، اطلاعاتی درباره سیستم دادرسی ایران، سمت حمید نوری و اینکه بر اساس قوانین سوئد نمی توان این سمت را همکاری و معاونت در جرم دانست، دلایل حکم دادگاه بدوی و ادعا های خسارت، مواردی هستند که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

حضور امید فرهند در روند دادرسی بدون کوچکترین اطلاع وکلای مدافع توماس بودستروم، دیگر وکیل حمید نوری، مواردی را درباره تحقیقات صورت گرفته  از سوی امید فرهند و اتهاماتی که درباره تحقیقات از سوی دادستان ادعا شده بود، مطرح کرد.

وی گفت: برای ما پیگیری بسیاری از موارد مشکل بوده است؛ تمام طرفین باید حقیقت را بگویند و صادقانه ادله اثبات را ارائه دهند.

در ادامه لارسون گفت: در جوابیه ای که به دادگاه استیناف توضیح دادیم که یادداشت های امید فرهند درباره حمید نوری باید بازجویی تلقی شود، فردی که از سوی پلیس سوئد انتخاب شده، یادداشت های او باید بازجویی به شمار رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جلسه دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در سوئد

آخرین جلسه دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در سوئد