مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-27سياسي

طوفان الاقصی از معجزات انقلاب اسلامی است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طوفان الاقصی را مبطل روایت اسراییل برای دنیا و از معجزات انقلاب اسلامی دانست و گفت: وقایع اخیر غزه چهره واقعی غرب را آشکار کرد و باعث سیر نزولی باور و امید واهی حامیان غرب در کشور شد.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طوفان الاقصی را مبطل روایت اسراییل برای دنیا و از معجزات انقلاب اسلامی دانست و گفت: وقایع اخیر غزه چهره واقعی غرب را آشکار کرد و باعث سیر نزولی باور و امید واهی حامیان غرب در کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در نوزدهمین همایش سراسری دبیران هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی کشور در مشهد مقدس با اشاره به حوادث غزه گفت: در این حوادث پی در پی و تغییرات پرشتاب، بر همه لازم است خود و اطرافیانشان را مهیای تحمل و ایفای نقش های سنگین کنند.

وی با اشاره به سخن رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه اکنون در یکی از پیج های بزرگ تاریخی قرار داریم، تصریح کرد: پیچ تاریخی یعنی برهه ای که تاریخ به قبل و بعد از آن تقسیم می شود و خود افرادی که در این جریان قرار دارند، بدلیل فشار سختی ها، کمتر متوجه اهمیت و حساسیت شرایط هستند.

چنانکه در صدر اسلام نه مسلمانان و نه سایرین تصورش را هم نمی کردند روزی تاریخ به قبل و بعد از اسلام تقسیم و اسلام بزرگترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی از معجزات انقلاب اسلامی است

طوفان الاقصی از معجزات انقلاب اسلامی است