مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-14ورزشي

برگزاری نمایشگاه «یاریگران زندگی» از 25 آبان/ فراهم شدن امکان حضور برای دانش آموزان


معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های ستاد مبارزه با موادمخدر از برگزاری نمایشگاه عمومی «یاریگران زندگی» با حضور اقشار مختلف مردم، هنرمندان، - برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی از 25 آبان/ فراهم شدن امکان حضور برای دانش آموزان معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های ستاد مبارزه با موادمخدر از برگزاری نمایشگاه عمومی یاریگران زندگی با حضور اقشار مختلف مردم، هنرمندان، ورزشکاران و اهالی رسانه از پنجشنبه هفته جاری (25 آبان ماه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد جمالو با بیان این مطلب گفت: اختلال مصرف موادمخدر و روان گردان ها یکی از تهدیدهای جدی در مسیر تعالی جامعه به خصوص برای نسل جوان و آینده ساز کشور به شمار می رود؛ از این رو هر جامعه ای در پی ایجاد ساز و کارهایی است تا از طریق برنامه ریزی و اقدامات مدون و منسجم نسبت به مهار این تهدید گام بردارد.

وی ادامه داد: ستاد مبارزه با موادمخدر با مشارکت اعضای ستاد شامل وزارتخانه های مربوطه و دیگر دستگاه های مسئول و مرتبط در زمینه کنترل و کاهش اعتیاد در قالب طرح ملی یاریگران زندگی ، تقویت رویکرد پیشگیرانه و توسعه مسئولیت پذیری آحاد مختلف جامعه را در دستور کار دارد.

معاون دبیرکل ستاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین و روایتگری خدمات نظام جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه همه جانبه با موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «یاریگران زندگی» از 25 آبان/ فراهم شدن امکان حضور برای دانش آموزان

برگزاری نمایشگاه «یاریگران زندگی» از 25 آبان/ فراهم شدن امکان حضور برای دانش آموزان