مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-04سياسي

تدوین برنامه 5 ساله برای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، تدوین سند پنج ساله آموزش و پرورش استان را با رویکرد چشم انداز رو به پیشرفت در شاخص های مختلف مورد تاکید قرار داد و گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، تدوین سند پنج ساله آموزش و پرورش استان را با رویکرد چشم انداز رو به پیشرفت در شاخص های مختلف مورد تاکید قرار داد و گفت: از همین روی نقش آفرینی و مشارکت بیش از پیش همه حوزه ها در تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت ضرورت دارد.

حسن بروشکی شامگاه جمعه 12 آبان در جلسه شورای معاونین اداره کل، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 13 آبان و دعوت از همگان برای حضور حداکثری در راهپیمایی دشمن شکن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، از جمله مولفه های دستیابی به اهداف نظام آموزشی را نظارت حداکثری بر فعالیت ها و برنامه های مدارس عنوان نمود و اظهار داشت: نظارت مستمر و تعامل ستاد و صف در دستگاه تعلیم و تربیت، یقیناً بر فرآیند اجرایی شدن اهداف تعریف شده اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: وظیفه حوزه ستاد، تصمیم گیری و تصمیم سازی است که این مهم نیز در گرو همدلی، همراهی، همفکری و خردورزی همه حوزه ها میسر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: خروجی همه اقدامات در حوزه ستاد و صف، در کف مدرسه و کلاس درس خود را نشان داده و بروز و نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه 5 ساله برای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

تدوین برنامه 5 ساله برای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان