مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-06بين الملل

گاردین: دولت انگلیس قصد دارد هر مخالفی را «افراط گرا» بخواند


روزنامه گاردین انگلیس با استناد به اسناد دولتی گزارش داد، مقامات این کشور در حال بررسی تعریفی جدید از «افراط گری» که شامل هر کسی که ارزش ها یا نهادهای این کشور را «تضعیف کند»، - گاردین: دولت انگلیس قصد دارد هر مخالفی را افراط گرا بخواند روزنامه گاردین انگلیس با استناد به اسناد دولتی گزارش داد، مقامات این کشور در حال بررسی تعریفی جدید از افراط گری که شامل هر کسی که ارزش ها یا نهادهای این کشور را تضعیف کند ، هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه انگلیسی گزارش داد، این تعریف جدید قرار است در قالب یک برنامه ملی مبارزه با افراطگری که از سوی مایکل گوو، وزیر مسکن، جوامع و دولت محلی در اوایل سال جاری میلادی اعلام شد تدوین شود و در اسناد دولتی این تعریف ارائه شده است: پیشبرد و حمایت از هر ایدئولوژی که هدفش سرنگونی یا تضعیف نظام دموکراسی پارلمانی، نهادها و ارزشهای انگلیس باشد، افراطگری است.

اسناد مورد استناد گاردین دارای برچسب رسمی-حساس بوده و در آن تصریح شد که هدف از این تعریف جدید شکل دهی به یک پاسخ متحد جدید به افراطی گری است.

از سوی دیگر عدم وجود یک بحث یا مشورت عمومی پیرامون این تعریف جدید باعث نگرانی فعالان حقوق بشری از این بابت که رسما ابراز مخالفت با دولت انگلیس را جرم انگاری کند، شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: دولت انگلیس قصد دارد هر مخالفی را «افراط گرا» بخواند

گاردین: دولت انگلیس قصد دارد هر مخالفی را «افراط گرا» بخواند