مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-31فرهنگي

برگزاری جشنواره ای در حمایت از فرهنگ شنیداری مردم ایران


دبیر هنری جشنواره موسیقی استاد امیرجاهد، برگزاری این رویداد موسیقایی را حمایت از فرهنگ شنیداری مردم ایران و کشف استعدادهایی در بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

- دبیر هنری جشنواره موسیقی استاد امیرجاهد، برگزاری این رویداد موسیقایی را حمایت از فرهنگ شنیداری مردم ایران و کشف استعدادهایی در بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید عاطفی (دبیر هنری جشنواره) درباره برگزاری جشنواره استاد امیرجاهد گفت: از حدود هفت سال گذشته که تفاهم نامه همکاری با خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد را امضا کردیم، همکاری های متناوب و بعضاً مستمری داشتیم و داریم.

جشنواره استاد امیرجاهد که امسال قرار است چهارمین و پنجمین دوره آن برگزار شود، یکی از آن همکاری هایی است که حدود 8 سال گذشته آغاز کردیم، که به دلیل شیوع بیماری کرونا و همین طور مسائل دیگر به تعویق افتاد.

اما خوشحالیم امسال این جشنواره به همت خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد و همچنین خانه موسیقی ایران برگزار می شود.

او در مورد حمایت های خانه موسیقی از برگزیدگان جشنواره بیان کرد: یکی از حمایت هایی که از برگزیدگان این جشنواره از سوی خانه موسیقی صورت می گیرد، این است که برای نفرات اول تا سوم جشنواره تسهیلاتی ارائه خواهیم داد که بتوانند عضو خانه موسیقی شده و از مزایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ای در حمایت از فرهنگ شنیداری مردم ایران

برگزاری جشنواره ای در حمایت از فرهنگ شنیداری مردم ایران