مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-26اجتماعي

معلمان جذب شده امسال بهترین معلمان سه دهه اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در مراسم استقبال نو معلمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالن شهدای سلامت مشهد خطاب به مسئولان گذشته که کاستی های امروز را رقم زده اند، - صحرایی وزیر آموزش و پرورش: معلمانی که امسال جذب شده اند، بهترین معلمان سه دهه اخیر هستند، زیرا بر خلاف سال های پیشین معلمی فرد را در چندین ساحت سنجیده ایم.

میانگین معدل معلمان پذیرفته شده کارشناسی ارشد و لیسانس بیش از 17 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در مراسم استقبال نو معلمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در سالن شهدای سلامت مشهد خطاب به مسئولان گذشته که کاستی های امروز را رقم زده اند، اظهار کرد: روزی که شما وظیفه تان را انجام ندادید کسی شما را شماتت نکرد، حالا که ما میخواهیم آن کاستی را جبران کنیم چه مشکلی دارید.

صحرایی با بیان اینکه مسئله کمبود معلم در آموزش و پرورش اواخر مهرماه امسال تمام شد، افزود: طی این یک ماه بر هدف رفع کمبود متمرکز بودیم و چیزی نگفتیم، اما اگر اکنون چیزی نگوییم جفا کرده ایم.

وی درباره ی تربیت معلمان در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: متاسفانه این دانشگاه در دست کسانی افتاد که به راه، روش و هدفش اعتقادی نداشتند، لذا دانشگاهی که قرار بود سالانه 30 هزار معلم را تربیت و تحویل می داد، پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان جذب شده امسال بهترین معلمان سه دهه اخیر

معلمان جذب شده امسال بهترین معلمان سه دهه اخیر