مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-13حوادث

حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر- اردبیل یک فوتی و 4 مصدوم بر جای گذاشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: واژگونی خودروی پژو پارس در کیلومتر 60 جاده مشگین شهر_ اردبیل (مابین روستای حیدرآباد و آق قلعه) یک فوتی و 4 مصدوم بر جای گذاشت.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: واژگونی خودروی پژو پارس در کیلومتر 60 جاده مشگین شهر_ اردبیل (مابین روستای حیدرآباد و آق قلعه) یک فوتی و 4 مصدوم بر جای گذاشت.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل با بیان این مطلب اظهار کرد: در ساعات اولیه بامداد امروز طی تماس مرکز اورژانس با ندای امداد 112 معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر واژگونی خودروی پژو پارس 2 تیم جاده متشکل از 4 نفر نجاتگر با بکارگیری 2 دستگاه خودروی امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه یک فوتی و 4 مصدوم داشت که تیم اعزامی جمعیت هلال احمر بعد از عملیات رهاسازی فرد فوتی را به عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و مصدومین حادثه نیز توسط عوامل اورژانس انتقال داده شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: هموطنان می توانند در طول شبانه روز در مواقع اضطراری با شماره ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر- اردبیل یک فوتی و 4 مصدوم بر جای گذاشت

حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر- اردبیل یک فوتی و 4 مصدوم بر جای گذاشت