مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-01اقتصادي

تولید برق از منابع انرژی های تجدید پذیر، نیاز روز آذربایجان غربی است


مدیرکل دفتر توسعه نیروگاههای تجدید پذیر مقایس کوچک سازمان ساتبا گفت: با توجه به منابع محدود انرژی فسیلی ضرورت استفاده از منابع انرژیهای تجدیدپذیر بخصوص در استان آذربایجان غربی با توجه به کمبود منابع آبی در این استان بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دفتر توسعه نیروگاههای تجدید پذیر مقایس کوچک سازمان ساتبا گفت: با توجه به منابع محدود انرژی فسیلی ضرورت استفاده از منابع انرژیهای تجدیدپذیر بخصوص در استان آذربایجان غربی با توجه به کمبود منابع آبی در این استان بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.

محمدنژاد 10 آبان در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری صنعت برق آذربایجان غربی که با حضور صاحبان صنایع، سرمایه گذاران و برخی از مسئولان استانی در محل سالن همایش شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: در حال حاضر با توجه به منابع محدود انرژی، ضرورت استفاده از منابع انرژیهای تجدید پذیر به خصوص در آذربایجان غربی با توجه به محدودیت منابع آبی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اعلام آژانس انرژی بین المللی تجدید پذیر قیمت تمام شده واقعی برق از منابع انرژیهای تجدیدپذیر بسیار پایین تر از برق فسیلی است و به همین دلیل بالا بردن ظرفیت نیروگاههای تجدید پذیر بسیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برق از منابع انرژی های تجدید پذیر، نیاز روز آذربایجان غربی است

تولید برق از منابع انرژی های تجدید پذیر، نیاز روز آذربایجان غربی است