مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-11سياسي

مدیرکل ارشاد؛ جایزه کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تدارک برگزاری جایزه کتاب سال استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در نشست بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی بر نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: دانش آموزان در کنار مطالعه کتاب های درسی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ترغیب شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به گسترش فناوری و استفاده از فضای مجازی گفت: فضای مجازی که در اختیار دشمنان است مردم را از فضای کتاب و کتابخوانی دور کرده که نگران کننده بوده و باید در این خصوص متولیان امر چاره اندیشی کنند.

وی اظهار داشت: فعالان فضای مجازی برنامه ریزی کنند تا موضوع مهم کتاب و کتابخوانی که مورد غفلت واقع شده است در همین فضای مجازی تبلیغ و مردم نسبت به کتابخوانی تشویق شوند.

هاشمی مهر با بیان اینکه دایر شدن و توسعه نهاد کتابخانه های عمومی در مناطق شهری و روستایی فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ مطالعه است، گفت: کتابداران سفیران ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به اینکه در کلام ائمه اطهار(ع) و امامین انقلاب بر موضوع کتاب و کتابخوانی تاکید شده است، گفت: برنامه های هفته کتابخوانی از 23 تا 29 آبان برنامه ریزی شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد؛ جایزه کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مدیرکل ارشاد؛ جایزه کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود