مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-08اقتصادي

تغییر کاربری اراضی کشاورزی در گیلان افزایش یافت!


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یک هزار و 296 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شش ماهه اول سال جاری در استان خبر داد و گفت: این رقم در سال گذشته هزار و 138 مورد بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

- صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از شناسایی یک هزار و 296 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در شش ماهه اول سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: این رقم در سال گذشته هزار و 138 مورد بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته و همچنین افزایش مساحت اراضی شناسایی شده نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم 4 درصد را نشان می دهد.

  وی با بیان اینکه طی شش ماه اول امسال مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با همکاری مأمورین انتظامی در راستای اجرای تبصره یک ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها 55 اخطار و توقف عملیات در استان توسط پلیس صورت گرفته، افزود: این رقم در سال گذشته 23 مورد بوده و آمارها افزایش 139 درصدی را نشان می دهد.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اشاره کرد و گفت: این تبصره به قلع وقمع بنا و بازگشت وضعیت زمین به حالت اولیه اشاره دارد و در این راستا در 6 ماهه اول سال جاری 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری اراضی کشاورزی در گیلان افزایش یافت!

تغییر کاربری اراضی کشاورزی در گیلان افزایش یافت!