مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-13بين الملل

واکنش فضای مجازی جهان عرب به رییسی


رییس جمهور کشورمان از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی و در واکنش به نسل کشی در غزه بارها صدای مردم مظلوم فلسطین در مجامع مختلف بوده و در نشست سران کشورهای اسلامی نیز سخنرانی متفاوت از سایر سران کشور ها داشت به گونه ای که صراحت و شجاعت و کنایه های ایت الله رییسی به سران کشور ها، - مورد توجه کاربران عربی زبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایرنا، شهر ریاض، روز شنبه میزبان نشست اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بود، نشستی که در آن به اذعان کاربران و روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای عرب؛ ایران تنها کشوری بود که تمام قد در دفاع از فلسطینی ها و علیه رژیم متجاوز صهیونیستی ایستاد و توانست فضای یک طرفه نشست را به نفع مردم غزه تغییر دهد.

این نشست به ابتکار و پیشنهاد و اصرار جمهوری اسلامی و برای چاره جویی بحران غزه برگزار شد، رییس جمهور در ابتدای این نشست ضمن گلایه از تاخیر در برگزاری این اجلاس اضطراری ریاض بر لزوم اتخاذ تصمیم سریع و قاطع در حمایت از فلسطینیان تاکید کرد.

رییس جمهور کشورمان از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی و در واکنش به نسل کشی در غزه بارها صدای مردم مظلوم فلسطین در مجامع مختلف بوده و در این نشست هم سخنرانی متفاوت از سایر سران کشور ها داشت به گونه ای که جملات صریح، شجاعانه و کنایه های ایت الله رییسی مانند لزوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فضای مجازی جهان عرب به رییسی

واکنش فضای مجازی جهان عرب به رییسی