مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-19سياسي

شب شعری با طعم گرامیداشت استادان شعر و ادبیات خوسف


شب شعر و گرامیداشت تلاش علمی و ادبی دکتر محمدرضا راشد محصل و استاد غلامحسین یوسفی شامگاه همزمان با هفته فرهنگی خوسف برگزار شد.

- استاد علیرضا قزوه، شاعر و نویسنده در این مراسم اظهار داشت: یک خاطره خوب از استاد ناقوس داریم که ایشان در دیدار با مقام معظم رهبری حضور داشتند و رهبر معظم انقلاب به نام ایشان صدا کردند.

وی ادامه داد: استاد راشد محصل نیز یک استاد بزرگی هستند که در سخن نمی گنجد و دکتر محصل از بزرگان ادبیات کشور محسوب می شوند.

سیدعلی حسینی، فرماندار خوسف هم در این مراسم اظهار داشت: اولین هفته خوسف از 23 آبان آغاز شده و 28 آبان به اتمام می رسد.

فرماندار خوسف در ادامه بیان کرد: خراسان جنوبی ظرفیت ها و میراث فرهنگی، مفاخر و بزرگان بسیاری دارد که قبل از اشاره به معادن و زیرساخت های آن، آن چیزی که مهم تر از همه می تواند نمود بیشتری داشته باشد میراث فرهنگی آن است که در گذشته نتوانستیم به خوبی نشان دهیم.

وی ادامه داد: این موضوع شامل شهرستان خوسف هم است و سعی کردیم طی هفته فرهنگی امسال برخی از مراسمات را برای بزرگداشت مفاخر و میراث داران فرهنگ این شهرستان برگزار کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه امشب هم این مراسم برای بزرگداشت استاد ناقوس و راشد محصل برگزار شده است، افزود: استاد غلامحسین یوسفی یا همان ناقوس چند ویژگی خاص داشتند و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعری با طعم گرامیداشت استادان شعر و ادبیات خوسف

شب شعری با طعم گرامیداشت استادان شعر و ادبیات خوسف