مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-17حوادث

وقوع 5 فقره حریق در اراضی جنگلی گیلان/ آتش در سطح مهار شد


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه شاهد وقوع پنج فقره حریق سطحی در اراضی جنگلی سه شهرستان بودیم، گفت: حدود پنج هکتار گرفتار حریق شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه شاهد وقوع پنج فقره حریق سطحی در اراضی جنگلی سه شهرستان بودیم، گفت: حدود پنج هکتار گرفتار حریق شد.

سرهنگ محمد قربانی لرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وزش باد گرم در استان طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: شاهد وقوع پنج فقره حریق سطحی در اراضی جنگلی استان بودیم.

وی با بیان اینکه سه شهرستان رودبار، سیاهکل و تالش درگیر حریق شدند، افزود: در مجموع حدود پنج هکتار از اراضی جنگلی استان با آتش سوزی مواجه شد که هم اکنون عمده این حریق ها اطفا شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از تداوم اطفای حریق در یک فقره سه هکتاری در تالش خبر داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان تالش دو فقره حریق داشتیم که یک فقره اطفا شد و یک فقره همچنان در حال مهار و اطفاست.

قربانی لرد حریق شهرستان رودبار را حدود 4000 مترمربع و حریق سیاهکل را 1.

5 هکتار دانست و اضافه کرد: عامل اصلی این حریق ها انسان است و با توجه به شرایط وزش باد گرم و خشک بودن خار و خاشاک کف جنگل، حتی ته سیگار هم می تواند حریق ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 5 فقره حریق در اراضی جنگلی گیلان/ آتش در سطح مهار شد

وقوع 5 فقره حریق در اراضی جنگلی گیلان/ آتش در سطح مهار شد