مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-27دانش

ثبت نام بیش از 3 هزار دانشجو برای دریافت وام ودیعه مسکن متأهلی و ضروری


ثبت نام وام ودیعه مسکن متأهلی و ضروری دانشجویان از اول آبان ماه آغاز شده که در چند روز گذشته بیش از 3 هزار نفر برای دریافت وام ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،  وام های دانشجویی انواع مختلفی دارد و دانشجویان واجد شرایط می توانند از انواع وام ها نظیر وام تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن دانشجویی و وام شهریه استفاده کنند.

  ثبت نام درخواست وام ودیعه مسکن متأهلی و ضروری از یکم تا 15 آبان ماه در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان انجام می شود و دانشگاه ها هم موظف هستند تا 20 آبان درخواست دانشجویان را تأیید کنند.

  مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: ثبت نام وام ودیعه مسکن متأهلی و ضروری دانشجویان از اول آبان ماه آغاز شده، در اکثر مواقع روزهای اول که دانشجویان تمایل دارند از شرایط وام ها باخبر شوند، استقبال کمتری برای ثبت نام صورت می گیرد، ولی امسال در چند روز گذشته بیش از 3 هزار نفر برای دریافت وام ثبت نام کرده اند.

  وی افزود: تصمیم بر این است تمام متقاضیانی که واجد شرایط هستند، وام دریافت کنند؛ همچنین انتظار می رود ثبت نام ها به بیش از 150 هزار نفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 3 هزار دانشجو برای دریافت وام ودیعه مسکن متأهلی و ضروری

ثبت نام بیش از 3 هزار دانشجو برای دریافت وام ودیعه مسکن متأهلی و ضروری