مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 10:412023-10-27سياسي

آغاز رزمایش دو روزه اقتدار 1402 نزاجا با پرواز بیش از 200 بالگرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ کریم چشک، سخنگوی رزمایش اقتدار 1402، در آغاز این رزمایش به تشریح جزییات آن پرداخت و گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش اقتدار 1402 را با شرکت یگان های مختلف زرهی، پیاده، متحرک هجومی، نیروی واکنش سریع موشکی، بالگردی، پهپادی و مهندسی و سایر عناصر پشتیبانی آغاز شد.

 وی ادامه داد: این نیروها از 7 استان کشور مسافت میانگین 1100 کیلومتر را طی می کنند و همزمان در مناطق منطقه نصرآباد اصفهان که محل برگزاری رزمایش است، مستقر خواهند شد.

سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 اظهار کرد: این رزمایش به مدت دو روز برگزار می شود و از مهمترین اهداف آن، یکی ارتقای توان و آمادگی رزمی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران  و نیز ارتقای سطح بازدارندگی کشور در مقابله با تهدیدات احتمالی است.

همچنین انتقال دانش و تجربه به فرماندهان و نیروهای جوان تر و تمرین طرح های دفاعی از پیش تعیین شده در این رزمایش اتفاق می افتد.

امیر سرتیپ چشک یادآور شد: یکی از ویژگی های این رزمایش آمادگی پروازی بیش از 200 بالگرد نیروی زمینی ارتش در شناسایی رزمی و ترابری است که پس از بازدید فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و مقامات ستادکل نیروهای مسلح به پرواز در خواهند آمد و به سایر یگان ها در منطقه نصرآباد اصفهان ملحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش دو روزه اقتدار 1402 نزاجا با پرواز بیش از 200 بالگرد

آغاز رزمایش دو روزه اقتدار 1402 نزاجا با پرواز بیش از 200 بالگرد