مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-20فرهنگي

فعالان کتاب در استان کرمان تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در این مراسم با بیان اینکه کتابداران در خط اول جبهه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند، - همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، آیین تکریم از خادمان کتاب، کتابداران و فعالان کتابخانه های عمومی استان کرمان، در این شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در این مراسم با بیان اینکه کتابداران در خط اول جبهه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند، گفت: کرمان سهم خوبی در تولید و ترویج کتاب دارد.

او افزود: سال گذشته به ازای هر سه نفر یک جلد کتاب در استان تولید شده که مایه افتخار است.

همچنین کرمانی ها با خرید 14 میلیارد تومان کتاب 4ونیم درصد از سهم کل خرید های نمایشگاه کتاب تهران را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، با اشاره به کسب عنوان روستای دوستدار کتاب در دو دوره متولی توسط دهبکری از توابع شهرستان بم و نصرت آباد از توابع سیرجان، افزود: شهرستان رابر در هشتمین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران یکی از 12 شهر منتخب بود.

او گفت: همچنین در حال برنامه ریزی برای کاندیدا شدن دو شهرستان سیرجان و رفسنجان در نهمین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران هستیم و امیدواریم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان کتاب در استان کرمان تجلیل شدند

فعالان کتاب در استان کرمان تجلیل شدند