مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 20:562023-10-27ورزشي

رستگاری ذوب آهن با شکست تراکتور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 18:00 جمعه(5 آبان ماه) در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با برتری ذوب آهن خاتمه یافت.

تقابل ذوب آهن و تراکتور در حالی آغاز شد که دو تیم در هفته گذشته مقابل رقبای خود متحمل شکست شده بودند و نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داشتند؛ بازی را دو تیم محتاطانه آغاز کردند اما پس از 20 دقیقه حملات آغاز شد، ذوبی ها در یکی از حملات نصفه و نیمه خود با اشتباه بازیکنان تراکتور موفق به گشودن دروازه تراکتور شد.

در ادامه نیمه اول حملات دو تیم راه به جایی نیافت و 45 دقیقه نخست با شکست تراکتور به پایان رسید؛ در نیمه دوم در ابتدای کار تراکتور به گل دست یافت اما این گل مردود اعلام شد، موقعیت های بسیار خوب تراکتور در ادامه نیز تبدیل به گل نشد تا ذوب آهن بعد از باخت هفته گذشته به یک برد ارزشمند دست یابد.

داور: کوپال ناظمی کمک داوران: حسن انتظاری، علیرضا مرادی، یاسر همرنگ گل: فردین یوسفی برای ذوب آهن کارت زرد: سجاد آشوری، پوریا آریا کیا، محمدجواد محمدی، محمد قریشی از ذوب آهن - ریکاردو آلوز از تراکتور کارت قرمز: - ترکیب ذوب آهن اصفهان: پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، محمد قریشی، نادر محمدی، محمدجواد محمدی، سجاد آشوری، پوریا آریا کیا، شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستگاری ذوب آهن با شکست تراکتور

رستگاری ذوب آهن با شکست تراکتور