مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-12سياسي

توضیح جبلی درباره «پایتخت» و شکایت از مدیری


رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، پیمان جبلی درباره سریال ترور که امروز 21 آبان به همراه جمعی از مدیران به دیدن پشت صحنه آن رفته بود، در جمع خبرنگاران بیان کرد: پروژه هایی که درباره شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، دفاع از حرم و … انجام می شود به دلایل مختلف کارهای پیچیده ای هستند به ویژه اگر آن شخصیت فردی مثل حاج قاسم سلیمانی باشد ممکن است پرداختن به داستان ها، شخصیت و سیره این بزرگان با چالش هایی همراه شود.

هنر کارگردان در این مجموعه و تیم تولید این است که شخصیت شجاع و تأثیرگذار و تعیین کننده شهید سلیمانی را به خوبی به تصویر بکشند.

آماده سازی ترور تا سالگرد شهید سلیمانی وی اضافه کرد: این مینی سریال داستان خوب و جذاب و قوی دارد که باید پیش از اینها تولید آن انجام می شد و ما از 2 سال پیش بنا داشتیم این کار را به سرانجام برسانیم.

با این حال اطمینان داریم این کار از آثار فاخر و برتر می شود و امیدواریم این مجموعه همانطور که دوستان قول داده اند تا سالگرد شهید سلیمانی آماده پخش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح جبلی درباره «پایتخت» و شکایت از مدیری

توضیح جبلی درباره «پایتخت» و شکایت از مدیری