مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-17فرهنگي

محفل شعر فلسطین، به مناسبت هفته کتاب


به مناسبت هفته کتاب «محفل شعر فلسطین» به میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت هفته کتاب محفل شعر فلسطین به میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه عصر پنج شنبه 24 آبان در سالن کتابخانه امیرکبیر برگزار شد.

در این محفل، شاعران علاوه برخوانش آخرین سروده های خود، به خواندن اشعاری با موضوع کتاب و کتاب خوانی و همچنین فلسطین و مظلومیت مردم غزه پرداختند.

در پایان این مراسم از محسن صادقی، سید صادق خاموشی، محنا امیری و مهری حیدریان به عنوان برگزیدگان مسابقه سراسری شعر فلسطین تقدیر به عمل آمد.

مسابقه سراسری شعر فلسطین، با عنوان اسم شب صبح است با ارسال آثاری از سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم غزه برگزار شده بود و در استان کرمانشاه چهار تن از شاعران به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

در شعر محسن صادقی شاعر کرمانشاهی که به عنوان منتخب محفل شعر فلسطین موردتقدیر قرار گرفت، مسئله فلسطین را با جنگ خیبر و رزم امیرالمؤمنین(ع) تطبیق داده و در ادامه به ایران و سپس به مهدویت پرداخته شده است.

شد از آن پهنه، غوغایی پدیدار* درآمد پهلوان روز پیکار چو آتش، خار و خس را ناگهان سوخت * به آب تیغ و شمشیر شرربار به هر سویی که آن یل می نهد روی * گریزد دشمن از پیشش ملخ وار! جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل شعر فلسطین، به مناسبت هفته کتاب

محفل شعر فلسطین، به مناسبت هفته کتاب