مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-19سياسي

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی فسخ و خلع ید می شوند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری با هدف بررسی و تعیین تکلیف قراردادهای راکد و بلاتکیف در شهرک های صنعتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در حاشیه برگزاری اولین جلسه هیات حل اختلاف و داوری در سال جدید اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی از سوی سرمایه گذار بلاتکلیف و راکد رها می شود، تعیین تکلیف و فسخ شده و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار داده شود.

وی تصریح کرد: در سال جدید، بررسی و تعیین تکلیف 170 قرارداد راکد در دستور کار این شرکت قرار گرفته است که پس از پایش اولیه و دعوت از صاحبان قراردادهای راکد، تعداد 70 قرارداد در اولین جلسه هیات حل اختلاف و داوری مورد بررسی قرار گرفت.

فسخ قرارداد 7 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل افزود: در این جلسه، 7 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی در قالب 20 قرارداد، فسخ و برای مابقی قراردادها نیز مهلت مجدد برای اجرای طرح تولیدی داده شد.

علایی تصریح کرد: نگاه شرکت شهرک های صنعتی به سرمایه گذاران همواره نگاه حمایت گرایانه بوده است، ولی در صورت عدم آزادسازی این اراضی راکد، با گذشت زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی فسخ و خلع ید می شوند

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی فسخ و خلع ید می شوند