مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:262023-11-11پزشكي

آمادگی صدور سریع مجوز تولید نان کامل در همدان را داریم


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از آمادگی این مجموعه در اعطای سریع مجوزهای تولید نان کامل در همدان خبر داد.

- قدرت الله رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان بر لزوم استفاده از نان سبوس دار به منظور پیشگیری از ابتلا به سوء تغذیه و مشکلات گوارشی تأکید کرد و افزود: استان همدان 9 کارخانه آرد فعال دارد و جزو استان های خودکفا از لحاظ تولید گندم به شمار می آید ضمن اینکه مازاد تولید خود را به سایر استان ها صادر می کند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت آرد گندم استان با توجه به شرایط اقلیمی بارش و نوع زمین متفاوت است گفت: خوشبختانه کیفیت آرد همدان مطلوب است و طبق استانداردهای موجود تولید می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه آردهای توزیع شده بین نانوایی های استان کیفیت لازم را داراست و به تمام معاونت های غذا و دارو نیز از طرف سازمان غذا و دارو توجه به این مهم تأکید شده است افزود: این روزها اجرای برنامه سراسری پخت نان کامل سبوس دار در برخی از نانوایی های کشور مطرح است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نان کامل سبوس دار در همدان توسط استانداری و اداره غله و خدمات بازرگانی و معاونت غذا و دارو پیگیری می شود عنوان کرد: معاونت غذا و داروی استان به عنوان متولی صدور مجوز تولید آردهای مختلف به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صدور سریع مجوز تولید نان کامل در همدان را داریم

آمادگی صدور سریع مجوز تولید نان کامل در همدان را داریم