مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-03سياسي

سران کشورهای عربی برای توقف جنایات اسراییل اقدام عملی کنند


برخی از کشورهای مسلمان تنها به محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در غزه بسنده کرده اند اما هیچ اقدام عملی انجام ندادند و حتی نیاز صهیونیست ها را هم تامین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: قرآو کریم در مورد یهود صهیونیست می فرماید آنها قدرت آن را ندارند که رو در رو به مبارزه بپردازند و البته اراده ای برای مقابله تن به تن هم ندارند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها بارها اعلام کردند که می خواهند به باریکه غزه زمینی حمله کنند اما جرات نکردند افزود: آنها به موشک ها و بمب های چندتنی خود اعتماد دارند اما باز هم متحمل شکست بزرگی شدند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اسراییلی های غاصب پشت گنبد آهنین می نشینند و کودک کشی می کنند تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید این قوم بین خود گمان می کنند انسان هایی قوی هستند، آنها کودک کشی را نشانه قدرت و با موشک خانه مردم ویران کردن را نشانه شجاعت می دانند و از این کار لذت می برند .

وی با بیان اینکه آنها خود را قوم برگزیده می دانند و دیگران را به هیچ می شمارند ادامه داد: مگر می شود جایی 4 هزار کودک کشته شوند و یک ملتی همچنان با آرامش برای خود زندگی کنند!؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران کشورهای عربی برای توقف جنایات اسراییل اقدام عملی کنند

سران کشورهای عربی برای توقف جنایات اسراییل اقدام عملی کنند