مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-01اقتصادي

نیاز کشور تولید 500 میلیون قطعه تخم چشم زده قزل آلا است


در بحث تخم چشم زده قزل آلا نیاز به 500 میلیون قطعه داریم ولی در حال حاضر 360 میلیون قطعه تولید می کنیم و امیدواریم با آمدن این مجموعه ها تأمین نهاده اصلی تخم چشم زده در ماهی قزل آلا به یک جهش تولید برسیم.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان شیلات ایران گفت: در بحث تخم چشم زده قزل آلا نیاز به 500 میلیون قطعه داریم ولی در حال حاضر 360 میلیون قطعه تولید می کنیم و امیدواریم با آمدن این مجموعه ها تأمین نهاده اصلی تخم چشم زده در ماهی قزل آلا به یک جهش تولید برسیم.

سید حسین حسینی دهم آبان ماه در جلسه بررسی پروژه های آبزی پروری گروه اقتصادی کوثر در سلسله اظهار کرد: در سفر استانی که به لرستان داشتیم جلسه خوبی برای حل مشکل مجتمع های مهم آبزی پروری کوثر داشتیم که امیدواریم با رفع موانعی که برای فعال سازی این مجتمع های نیمه تعطیل و تعطیل ایجاد شده بتوانیم برای زنجیره تولید آبزیان به ویژه قزل آلا کاری انجام دهیم.

وی ادامه داد: در بحث تخم چشم زده نیاز به 500 میلیون قطعه داریم ولی در حال حاضر 360 میلیون قطعه تولید می کنیم و امیدواریم با آمدن این مجموعه ها تأمین نهاده اصلی تخم چشم زده در ماهی قزل آلا به یک جهش تولید برسیم و گام مؤثری برای تحقق رسالتی که برای تأمین پروتیین آبزیان در سفره مردم داریم با فعال شدن این مجموعه های مهم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز کشور تولید 500 میلیون قطعه تخم چشم زده قزل آلا است

نیاز کشور تولید 500 میلیون قطعه تخم چشم زده قزل آلا است