مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-27اقتصادي

«راه سرخ» وارد لیست بازی های موبایلی شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: بازی موبایل «راه سرخ» با موضوع رشادت رزمندگان تهیه و تولید و در بازار عرضه شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: بازی موبایل راه سرخ با موضوع رشادت رزمندگان تهیه و تولید و در بازار عرضه شده است.

سرهنگ سیدشمس الدین موسوی ظهر امروز (5 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی موبایلی راه سرخ توسط معاونت فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان تهیه شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه این بازی در 10 مرحله به رشادت رزمندگان اسلام و فرماندهان دفاع مقدس می پردازد، عنوان کرد: این بازی توسط محمدامین سهرابی ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه با توجه به اهمیت بازی های موبایلی و کامپیوتری و به دلیل علاقه جوانان و نوجوانان با این محصولات حائز اهمیت است، تاکید کرد: ناگزیر به ورود در این مسیر هستیم.

موسوی با اشاره به تاکید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مبنی بر فعالیت در فضای مجازی، بیان کرد: این بازی نخستین گام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راه سرخ» وارد لیست بازی های موبایلی شد

«راه سرخ» وارد لیست بازی های موبایلی شد