مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-16اقتصادي

افزایش 14 درصدی دستگیری قاتلان فراری


سردار سعید منتظرالمهدی اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال، دستگیری قاتلان 14 درصد رشد داشت که نشان از عزم جزم پلیس برای به دام انداختن این تبهکاران خطرناک و حفظ امنیت شهروندان دارد.

-  سخنگوی فراجا با اشاره به افزایش 14 درصدی دستگیری قاتلان فراری به مجرمان و عاملان هر جرم و جنایتی هشدار داد که حتی اگر سال ها در حال فرار و زندگی مخفیانه داشته باشند، در نهایت به دست عدالت گرفتار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار سعید منتظرالمهدی روز پنجشنبه اظهار داشت: در هفت ماهه نخست امسال، دستگیری قاتلان 14 درصد رشد داشت که نشان از عزم جزم پلیس برای به دام انداختن این تبهکاران خطرناک و حفظ امنیت شهروندان دارد.

سردار منتظر المهدی تاکید کرد: در این مدت حدود 61 درصد از اراذل و اوباش چاقو به دست و قداره کشانِ سلب کننده آرامش و آسایش روانی جامعه، دستگیر و به قانون سپرده شدند.

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه شهادت ماموران پلیس، تنها منحصر به هفته ها و ماه های اخیر نیست و جزء ناگزیر و جدایی ناپذیر ماموریت های متعدد و متنوع حافظان امنیت است، افزود: گرچه منتهای آمال همکاران سبزدلمان، قرار گرفتن در میان خیل شهدا است اما این آرزوی مقدس، دلیلی بر گذشتن از تقصیر قاتلان و عدم پیگیرد مسببان شهادت ماموران پلیس نیست؛ آنها را دنبال کرده و به خانواده معزز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی دستگیری قاتلان فراری

افزایش 14 درصدی دستگیری قاتلان فراری