مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-16حوادث

خدمات بسیج در محرومیت زدایی و کمک به زلزله زدگان خوی کم نظیر بود


جهادگران بسیج خدمات ارزشمند و بی نظیری را در حوزه محرومیت زدایی از چهره استان و بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی به ارمغان آوردند.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: جهادگران بسیج خدمات ارزشمند و بی نظیری را در حوزه محرومیت زدایی از چهره استان و بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی به ارمغان آوردند.

محمدصادق معتمدیان، پنجشنبه 25 آبان در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان که با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، افزود: با همت نیروهای بسیج و دستگاه های مختلف که از همان دقایق اولیه پس از زمین لرزه در شهرستان خوی حضور یافتند، بخش قابل توجهی از واحدهای آسیب دیده بازسازی شده و به زودی شاهد تکمیل تمامی واحدها خواهیم بود.

وی همچنین اقدامات انجام شده برای بازسازی خوی را نتیجه همدلی و تعامل مردم، دولت و نیروهای مسلح دانست و خاطرنشان کرد: با روحیه جهادی تمامی نیروها و ارائه خدمات و تسهیلات حداکثری از سوی دولت سیزدهم و نهادهای مختلف، رکورد کم نظیری را در بازسازی مناطق زلزله زده در کشور و حتی منطقه ثبت کردیم.

استاندار آذربایجان غربی به تقویت روحیه کار جهادی در دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و افزود: مدیران دولتی استان، به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کرده و سرعت اجرا و تکمیل طرح ها و اقدامات را در آذربایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بسیج در محرومیت زدایی و کمک به زلزله زدگان خوی کم نظیر بود

خدمات بسیج در محرومیت زدایی و کمک به زلزله زدگان خوی کم نظیر بود