مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-15سياسي

طرح های پژوهشی در همایش مسائل اجتماعی گنجانده شود


بهتر است طرح های پژوهشی مسئله محور با ارائه راهکار رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی در همایش ملی مسائل اجتماعی گنجانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امروز صبح در همایش ملی مسائل اجتماعی ایران چالش ها و راهکارها با تاکید بر مسائل اجتماعی لرستان، اظهار کرد: در دهه های اخیر با تغییر و تحولات تمایلات، سلایق و انتظارات در رده ها و اقشار هم فرصت هم آسیب های به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر و تحولات الزاماتی برای اهل تحقیق و سیاست گذاران ایجاد می شود، بنابراین مناسب است کارهایی که انجام می شود با چشم اندازهای مورد نظر انطباق بیشتری داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه تحولات جمعیتی، رسانه های جمعی، گزاره های جامعه، واکاوی مسائل اجتماعی زنان و خانواده قابل مقایسه با دهه های گذشته نیست، بنابراین برگزاری چنین همایش هایی ضروری است.

زیویار با اشاره به اینکه این همایش بنا دارد یک دبیرخانه دائمی داشته باشد به نحوی که شکل کار را با تنوع بیشتری در نظر بگیرد، تاکید کرد: بهتر است طرح های پژوهشی مسئله محور با ارائه راهکار رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی در همایش گنجانده شود، در طرح های پژوهشی کارفرما دستگاه های اجرایی و مجری محققان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پژوهشی در همایش مسائل اجتماعی گنجانده شود

طرح های پژوهشی در همایش مسائل اجتماعی گنجانده شود